28 marca 2013

Apollo, God of Music [SMITE]
(0)



        W dzisiejszym patchu gracze SMITE otrzymali dostęp do nowej postaci - Apollo, boga muzyki. Na polu bitwy jest on dystansowym zabójcą, stawiającym na szybkość ataku i mobilność. W dalszej części posta znajdziecie więcej informacji i opis jego umiejętności.




Umiejętności:

Passive: Audacity

Po wykonaniu 10 skutecznych podstawowych ataków, Apollo zyskuje buff Audacity, przyspieszający jego 5 kolejnych ataków o 100%

Skill 1: So beautiful

Apollo gra pojedynczą nutę na swojej lirze. Jest ona tak piękna, że aż boli, przez co wszyscy przeciwnicy w linii otrzymują obrażenia fizyczne.

Skill 2: Serenade

Apollo używa swojego cudownego głosu aby oszołomić pobliskich przeciwników. Zadanie im obrażeń przerywa efekt.

Skill 3: The moves

Apollo biegnie do przodu, po czym ślizga się na kolanach, zadaje obrażenia fizyczne, odtrąca przeciwników i zyskuje jeden ładunek Audacity za każdego trafionego wroga. Na końcu ślizgu spowalnia przeciwników i przyspiesza siebie oraz sprzymierzeńców.

Ultimate skill: Across the sky

Apollo przemierza niebo na swoim rydwanie, wybierając gdzie wyląduje, zadając obrażenia fizyczne i odtrącając przeciwników w miejscu lądowania. Podróż rydwanem konsumuje 50 punktów many na sekundę.



Komentarz:

  • Pasywna umiejętność Apolla, Audacity, daje mu sporą przewagę w walkach 1v1. Warto pamiętać, że ataki przeciwko strukturom, takim jak wieża czy feniks, również ładują wskaźnik!
  • Przywołanie rydwany zajmuje chwilę, a Apollo jest w tym czasie bezbronny i podatny na obrażenia. Nie używaj jego ultimate w środku walki!
  • Pierwszy skill Apollo, So beautiful, jest jego podstawowym źródłem szybkich obrażeń obszarowych.
  • Drugi skill, Serenade, Pozwala zatrzymać uciekającego przeciwnika lub przerwać akcję, taką jak ultimate Anubisa czy Ra. Używaj go mądrze!
  • Trzeci skill, The Moves, może być wykorzystany zarówno do ucieczki, jak i do dogonienia przeciwnika. Rozważ używanie go razem z Serenade!
  • W kwestii przedmiotów, postaw na obrażenia fizyczne, szybkość ataku oraz wysysanie życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz