08 października 2013

Bionic Dues Launch Party [Konkurs, Giveaway]
(36)


Już dziś premiera Bionic Dues, roguelike'a z bezlitosnymi robotami w roli głównej. Z tej okazji Kelevandos, wraz z Arcen Games, przygotował dla Was małą niespodziankę! Do zgarnięcia jest całkiem pokaźna pula darmowych gier studia, w tym kopie A Valley Without Wind 2 i Skyward Collapse. Co trzeba zrobić? Czytajcie dalej! 



Zasady zabawy są dziecinnie proste - należy wykonać 3 zadania:


  1. polubić fanpage Kelevandosa na Facebooku [>Link<
  2. zostawić pod tym postem komentarz z odpowiedzią na pytanie: Którą z dotychczasowych produkcji Arcen Games najbardziej chciałbyś otrzymać?
  3. wysłać maila na adres kelevandos@gmail.com, w treści podając nick użyty przy zamieszczeniu komentarza (wykonując ten krok zagwarantujesz, że w przypadku wygranej nagroda trafi właśnie do Ciebie)



Konkurs będzie trwał kilka dni, do wyczerpania zapasów. Gier jest sporo, powinno starczyć dla wszystkich. Gorąco zachęcam do brania udziału i, oczywiście, do wypróbowania Bionic Dues!

36 komentarzy:

  1. Skyward Collapse (o ile to możliwe z DLC). Niestety w HiBie cena była dla mnie za wysoka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skyward (podstawka) jest, o dodatek spróbuję się dopytać, ale nie obiecuję ;-)

      Usuń
  2. tadilis czy jakos tak (to takie jak Puzzlequest)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią przygarnę Skyward Collapse ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z równą chęcią Ci je wyślę :-D

      Usuń
    2. Dziękować :)

      Usuń
  4. Przytuliłbym samo DLC do Skyward Collapse, bo samą grę to ja w dniu premiery kupiłem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie dostałem Nihon no Mura do rozdania :-( Za to za kilka dni będę miał gotową recenzję tego dodatku, będziesz mógł się przekonać czy warto go kupić :-)

      A tymczasem polecam inne gry studia - AI War/Tidalis/Valley 1&2? :-)

      Usuń
    2. Łooo, ale ja tylko dodatku do SC nie mam. Cała reszta już dawno zakupiona :-) No nic, czekam na recenzję w takim razie i śliczne dzięki za akcje!

      Usuń
    3. Cała przyjemność po mojej stronie :-D Cóż, pozostaje mi polecić zakup Bionic Dues, już jest dostępne z tego co widzę. Warto! :-)

      http://store.steampowered.com/app/238910/

      Usuń
  5. ja to bym Skyward Collapse. chciał. I to baaaardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli można, poprosiłbym o Shattered Haven.

    OdpowiedzUsuń
  7. iSkyward Collapse bym przygarnął chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przygarnąłbym mocno Bionic Dues, a jakoże to jest niemożliwe to przytuliłbym Shattered Heaven :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę moja reklama poskutkowała :) cztery sztuki w tym jeden niepocieszony :P więc dołączę się i także życzę miłej gry Panowie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli został jeszcze jakiś Skyward Collapse to chętnie bym w niego zagrał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, Skywardy poszły na razie wszystkie :-( Jest jednak kilka innych gier które mogę Ci zaoferować (więcej info w mailu)

      Usuń
  11. Bionic Dues wygląda ciekawie :) I jak, komuś udało się wygrać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gier rozdałem kilkanaście, więc zdecydowanie tak, paru osobom się udało! :-)

      Usuń
  12. http://saint-trinity666.blogspot.com/
    wbijajcie jeśli chcecie zobaczyć jakieś gry warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. polecam swój blog o grach na konsole

    OdpowiedzUsuń